Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BK

Proto jsem napsala "údajně", to řekl můj kamarád, se kterým jsem měla cestovat a následně jsme spolu měli jet jinam, zrušil mi to, tak jsem se domluvila s Viki, že pojedeme sem. Bez přemýšlení o cenách...

0 0
možnosti
PN

To jste mne teda dostala. Region znám docela dobře, Arménii a v Azerbaijanu jsem měl dlouhodobé projekty, v Gruzii kratší projekt a byl jsem tam na dovolené. Jer tam nádherně, ale nejvíc mne dostal výrok, že Kavkaz byl proti Peru upřednostněn kvůli nižším cenám. Teda po Peru jsem se toulal 6 týdnů a, jak jsem psal výše, po Kavkaze několik let. Peru jsem vnímal jako levnou krajinu, určitě o dost levnější než Gruzie o předraženém ropném Azerbajdžánu vůbec nemluvě. Pokud má holka ráda treky a chce být v levné a nádherné krajině, tak jasná volba je Bolívie. Nebo Himalájská část Indie.

0 0
možnosti
BK

Bohužel to byly hory, pro které jsem nesehnala mapy vůbec nikde, existují pouze na starých sovětských mapách, ale ty se mi neppdařilo sehnat, Lonely Planet jsme měly samozřejmě s sebou:)

0 0
možnosti
JR

J85a23r89a 73R29a31n10k

18. 9. 2015 18:24

Aha;-) a ty jsou asi prisne tajne, aby se nedostaly zaskodnikovi do ruky, ale pisteR^

0 0
možnosti
JR

J55a83r40a 57R24a15n58k

18. 9. 2015 17:37

Asi prichazim "s krizkem po funuse", ale kdyz jsem cetla, ze nemuzete sehnat zadne mapy napadla mne Lonely Planet, mam jich doma nejmene 12, ale i tak jsem se podivala na Armenii a budu sledovat Vas popis cestyR^

Armenia - Wikipedia, the free encyclopedia

https://en.wikipedia.org/wiki/Armenia

Armenia is a unitary, multi-party, democratic nation-state with an ancient cultural heritage. The Satrapy of Armenia was established in the 6th century BC, after

0 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 757x
 

 Nemám ráda kritiku umění. Může ho tvořit každý už jen tím, jak žije. A proto se při čtení mých řádků zastavte a v klidu si dejte šálek kávy. Sedněte si na nějaké příjemné vyhřáté místo. Přestaňte soudit a pouze vnímejte atmosféru.